Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace kovaných vysokotlakých elementů zásobníku paliva systému common rail
Klepetko, David ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je optimalizace kovaných vysokotlakých elementů zásobní-ku paliva systému Common Rail. Cílem je zhodnocení současného stavu a návrh konstrukce jednotlivých vysokotlakých elementů v CAD systému. U všech konstrukčních řešení je pro-vedena deformačně-napjatostní analýza v MKP systému Abaqus/CAE a v únavovém postpro-cesoru FEMFAT. Na základě těchto analýz je proveden návrh vlastních optimalizovaných konstrukčních řešení.
Optimalizace kovaných vysokotlakých elementů zásobníku paliva systému common rail
Klepetko, David ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je optimalizace kovaných vysokotlakých elementů zásobní-ku paliva systému Common Rail. Cílem je zhodnocení současného stavu a návrh konstrukce jednotlivých vysokotlakých elementů v CAD systému. U všech konstrukčních řešení je pro-vedena deformačně-napjatostní analýza v MKP systému Abaqus/CAE a v únavovém postpro-cesoru FEMFAT. Na základě těchto analýz je proveden návrh vlastních optimalizovaných konstrukčních řešení.
Optimalizace zkušebních programů vstřikovacích čerpadel vznětových motorů
Jirka, Lukáš ; Šťastný, Daniel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Optimalizace zkušebních programů vstřikovacích čerpadel vznětových motorů“ je zaměřena na proces testování vysokotlakých vstřikovacích čerpadel CP3 z hlediska jejich správné funkce. Samotné čerpadlo, které je nedílnou součástí systému Common Rail je jedním z nosných produktů firmy Bosch Diesel Jihlava. Práce se v první části zabývá představením vlastního čerpadla, především však podrobným popisem jeho funkčního testování na zkušební stanici montážní linky. Druhá část je úzce propojena s rozborem a analýzou dat získaných během samotné funkční zkoušky jednotlivých typů čerpadel CP3. Následně jsou navrženy možnosti zkrácení délky testovacích programů, díky čemuž je možné příznivě snížit vytíženost zkušební stanice vzhledem k taktu montážní linky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.